tisdag, september 23, 2014

Mitt förts julkort

Denna vecka blev det verkligen höst :-( det är kallt och blåsigt men soligt ute, men jag vill då helst bara vara inne och pyssla och komma i ordning inför vintern. Jag har idag gjort mitt förts julkort så nu är det bara att fortsätta för det är ju en del som ska göras :-)

Ni hittar mitt julkort på StampARTic bloggen idag då vi skulle skapa ett kort med vikningar och här hittar man två. Hittade liknande kort när jag googlade kortvikningar och var tvungen att testa.

Deltar även med kortet i Cheery Lynn designs veckoutmaning där man skulle skapa sina egna blommor.







I’m participating in
Cheery Lynn designs challange # 151

Kram
Anna-Lena

3 kommentarer:

shulsart sa...

Oh, your card is stunning. Lovely poinsettias and card design. Good luck and thanks for joining in on the fun at Cheery Lynn Designs challenge.

Rhonda Van Ginkel sa...

What a pretty poinsettia you've added to your sweet card! Love it!!! Thank you so much for joining us in our challenge this week at Cheery Lynn Designs. Good luck in the challenge.

Anita Kejriwal sa...

The blooms are so striking. I loved those glittering flowers. Avery pretty card. Thanks for joining us at the cheery lynn challenge. Best of luck !!