måndag, november 25, 2013

Bloggar för Engströms idag

 Hej och God Måndag!

Här hemma ligger 3/5 av familjen nedbäddad i soffan med feber och huvudvärk i soffan. INte ens pyssel orkas med :-(

Idag är dock min tur att blogga hos Engströms och jag har en färgsprakande LO på lut. För några veckor sedan så kom Katarina och gav mig några fantastiska papper, som verkligen var det där lilla roliga extra. Det är papper som har utskurna delar dvs man ser rätt igenom på vissa ställen.

De var riktigt rolig att jobba med, och de kommer från  Pink Paislee och heter Colorwash och Hey Kid. Jag har använt mig av papper från Hey Kid till denna förts LO.




 
Här är min LO:
 



 
Journaling kortet kommer från Prima och dekorationerna från My Minds Eye.
Bokstäverna är ett gammalt Prima Stickersalfabet.
 
Kram hoppas ni har en härlig pysslig vecka.
 
/Anna-Lena

Inga kommentarer: