torsdag, augusti 29, 2013

The European scrap battle 2013

Hej!

Hösten och mörkret kommer allt mer och med det har ÄNTLIGEN min kreativa lust vaknat igen. Den hade hamnat i en djup undangömd vrå, vilket jag aldrig varit med om under mina 9 års som scrappare, var riktigt otäckt!

Och när lusten att skapa vaknar, ååå vad jag älskar en härlig utmaning då :-) Och denna höst (eller ja jag tycker nog att det är sommar än) fanns det  en sådan. The European Scrap battle.

Och här är mina bidrag:


Min LO
 
Och mitt kort.



Nu är det bara att vänta på röstningsresultatet från den första omgången. Resultatet kommer imorgon fredag vid 10:00. Då ska hälften av deltagarna bort. Sedan blir de som är kvar lottade så man tävlar scrappare mot scrappare och en röstas ut vid varje om gång.

Men nu ska jag ta och sätta mig med en påse godsaker från MME, Prima och Theresa Collins som kom som DT paket från Engströms idag, ååååå så härligt.

Kram Anna-Lena

2 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Dominika Starańska sa...

Super wpis. Pozdrawiam i czekam na więcej.