måndag, mars 21, 2011

Nyskapat

Helgen har varit fylld av skapande. Eller ja hela mitt liv är fullt av skapande just nu. Jag är inne i en sån kreativ fas, men det har nog med vårljuset och alla vårkänslorna att göra :-)

Här är en LO med nya härliga Prima papper och lite gamla dekorationer som jag hittade i lådan.



Idag bloggar jag dessa LO:er på Engströms blogg. Det är bilder från midsommar helgen i Ornäs förra sommaren. Så härliga papper till bilder som legat och väntat på att bli scrappade.
Papperna kommer från Pink Paislee.





Nu ska jag ta hand om min förkylda lilla tjej, hon kräver att mamma ska pyssla med henne :-) tjaaa det kan jag nog göra om hon tjatar lite :-)
Kram Anna-Lena


1 kommentar:

lilla jag sa...

Hihi, vilket roligt foto på dig och barnen. Stämningsfull lo och texten gick rakt in i mitt hjärta. Kramis