torsdag, februari 10, 2011

Mera Vilda kort

Vet jag sa att jag skulle lägga ut dem imorgon men jag kom igång med att photoshopa bilderna så det gick av bara farten :-)

Detta påskort påbörjades i Morkarla i våras men blev aldrig klart, men nu så har jag fixat till det.


Papper: Melissa Frances
Dekortioner: Prima rosor och spets, Rosen knoppar Kort o Gott. Crepe Papper Melissa Francess.
Dies: Tim Holtz, Nestabillitis, Cuttlebug
Stämpel: Vilda Stamps, Inkywings






Papper: Melissa Frances
Dekortaioner: Prima Spets, Prima blad, Brads Creative Inpressions
Dies: Nestabillities, Quickutz, Martha Stewart
Stämpel: Vilda Stamps
Övrigt: Glimmer Glam




Blomman och tagen är målad med ett lager Glimmer Glam










Kram Anna-Lena





3 kommentarer:

Margareta sa...

Tack för titten hos dig - här fick jag massor av inspiration! Gillar särskilt ditt sätt att arbeta med HELA kortet. Framsidan är viktig, men så vackra insidor och baksidor är något extra!

lilla jag sa...

Du gör så fina saker, gillade speciellt kortet med grodan på =) Det skulle vara jättekul att träffas och pyssla och tjattra lite. Har nog gått lite i ide den här vintern, kanske dags att ändra på det. Vi kan väl kika i våra kalendrar om vi kan få ihop en träff. Kram vännen!

Elina sa...

Den där rund blomman var fantastiskt vacker! Är den handgjord eller köpt?