måndag, februari 21, 2011

Lycka till med nya huset, utmanad av Lisa.

Jag behövde lite utmaningar för att skapa här om veckan så jag slängde ut en utmaning till Lisa. Jag utmande henne att skapa ett minialbum som Tim Holtz visade till alla hjärtans dag.

Jag gjorde ett men när jag fotade det idag blev det så uruselt att jag får rigga lampa och fixa det ordentligt imorgon.

Men däremot så lyckades jag med fotona till den utmaning Lisa gav mig för vecka 8. Som svar på min utmaning till henne :-)

Utmaningen var att skapa ett kort med lite lager på lager effekt, så det har jag gjort här:





Stämpel: Vilda Stamps
Papper: Svart cardstock. MME Lost and Found
Dekorationer: Prima blommor och Bling
Övrigt: Heidi Swapp journaling spots, frimärken(ur en låda hemma), gångjärn från en påse jag hade i mina gömmor :-)
Är inne i ett riktigt pysselstim just nu och det är så härligt. Problemet är att det tar sådan tid, inte likt mig när jag skapar. Kommer bara på en massa som ska göras samtidigt så jag kommer av mig hela tiden :-)
Kan ju bero på at jag har haft sjuka barn och Pappalediga barn hemma de senaste två veckorna.
Nej om man skulle ta och slå sig ner vid pysselbordet en vända till :-)
Kram Anna-Lena


2 kommentarer:

Susanne sa...

Snyggt!! Gillar din pastelliga stil!

Linda sa...

Så vacker! Det finns mycket att titta på i den men inte så mycket att det blir för mycket!