lördag, maj 15, 2010

Vill du bli fotograferad? Jag behöver Fota:-)


Är så sjukt roligt att fota just nu, jobbar på foton till en hemsida då det kommer bli mera fotograferande i höst är det tänkt :-)

Så just nu behöver jag ÖVA i massor!!!

Vill du bli fotad?


Då byter vi = TFP (Time for Prints / Tid mot Bilder)

Du får bilder från fotostunden och jag får övning samt rätten att använda bilderna.

Du kan förvänta dig ca 10 bilder från 45-60 min fotande. Detta gäller porträttfoton, barn osv. Gäller det lite större uppdrag (bröllop eller tidsmässigt längre uppdrag) så betalar du inget för min tid, men du får köpa bilderna du väljer ut till ett mycket reducerat pris.

Förslag på fotograferingar:

* Porträttbilder på dig själv eller på hela familjen

* Utomhusbilder på barnen

* Bebisbilder på din nyfödda bebis

* Förlovningsbilder

* Gravidmagar

Du får välja så löser vi det på bästa sätt.

Du hittar lite av mina foton här i mitt Flickr galleri.

Kontakta mig på scraphonan@telia.com eller 0247-50077, 076-114 69 00 ifall du är intresserad.


Kram Anna-Lena

Inga kommentarer: