onsdag, maj 26, 2010

Byggnation och plugg

Idag så drar vårat bygge igång, ja de säger det i alla fall :-) De ska börja spika fast syllen, vi får väl se i kväll vad som har hänt ;-)

Igår var det dagis avslutning och barnen var hyfsat rena och finklädda så jag passade på att fota dem lite, men det är inte lätt med en 9 åring som blir sur på stört... Men jag fick till en del bra trots allt :-)











Passade bra att ha lite bilder att träna övningar på till fotokursen i Jönköping. Har fått förlängd chans på den kursen jag trodde var körd, då jag missade deadline när våran dator kraschade förra året. S nu håller jag på att fixa till det sista och så ska jag göra klart Visuell kommunikations kursen med tänkte jag innan augusti :-)

Så det är bråda dagar här hemma just nu. Just nu kallar byggarna på kaffe så det är bara att rusa.

Kram Anna-Lena

Inga kommentarer: