torsdag, maj 13, 2010

Allra sötaste Malte


Här är Fasters söta underverk!

Eller mitt underverk, det är ju Pekkas & Karros underverk, men lite min med;-) Jag är ju i alla fall Faster... Tänk vad häftigt det är att se sina syskon få barn och få var med på ett litet hörn.

Barnen är överlyckliga att de har fått en kusin till och Albin var världens stoltaste storebror, när vi fick besöka det lilla underverket igår.

Ett kort han jag med att knåpa ihop med de underbara hÄnglar bebisstämplarna från Morkarla. Och de passade så bra nu när det behövdes lite bebis stämplar. Har några till kort med hÄnglar stämplar som jag gjorde på Morkarla träffen men jag har inte hunnit fotat dem än.

Nu är det långhelg och jag har städat undan en massa måsten idag så ikväll ska jag röjja pysselbordet och så blir det pyssel. Så det kommer nog lite mera här på bloggen under helgen.

Kram Anna-Lena

Inga kommentarer: