torsdag, mars 25, 2010

Skolan stängde

Idag blev det inte riktigt som jag hade tänkt det. Jag hade som vanligt planerat allt så bra med hur och vad jag skulle göra. Men det sprack!

Här finns artikeln i Falu Kuriren.

Tällbergsskolan fick lov att stänga då det varit brandinspektion, så barnen blev lediga torsdag och fredag medans personalen flyttar om lite.

Så då blev det fullt hus här hemma...

Tur jag hade förberett lite arbete i helgen;-)

Här är dagens inspiration från Engströmsbloggen:

Första LO:en från min fotografering av magarna för några veckor sedan.

Papprena är från Glitz, så underbara jag är kär i dem:-) hmm men det brukar jag ju lätt bli i papper *fniss*







Nu ska jag städa undan lite så jag kan vara med barnen i morgon. Måste sedan sätta mig och kurera min hals och hosta en stund. Känner att det lurar en dunderförkylning bakom killandet i halsen :-( Har inte tid med det, jag ska ju till Avesta i helgen!

Kram Anna-Lena

Inga kommentarer: