söndag, mars 14, 2010

Redigerar bilder och längtar tillbaka

Kan inte fatta att det snart är 2 månader sedan vi var till USA! Tiden springer iväg. Men som tur är har jag alla underbara bilder kvar:-)

Har nästan redigerat klart mina egna bilder, ska snart fortsätta med dem jag fått av Lisa. Roligt att ha lite bilder på sig själv med från resan:-)

Här kommer i alla fall lite av mina bilder.



Vårat Hotell.

Citroner




Världens godaste Sallad på Bubba Gump

Palmer

Coca Cola

Happiest place on earth

Mera palmer
Godnatt mina vänner nu stänger jag ner Photoshopet för idag. Huvudet behöver vila. i torsdags natt i yrseln av feber och magsjuka drömde jag alla scener i huvudet som en bildredigering med en action!!!

Kan säga att de drömmarna/tankarna blev rätt jobbiga tillslut, så knasigt det kan bli efter en dag med photoshoppande som följs av feber:-)

Kram Anna-Lena

Inga kommentarer: