fredag, mars 19, 2010

FREEEEDAG!!!!!


Idag kändes det så underbart, vet inte varför men det gör det bara!

HAr dagen fullspikad med en massa att göra men det känns så härligt ändå:-)

Ikväll ska pojkarna på disco. Verners första så han är så nervös:-) Jag och Mia, Amanda och Hilma tar Taimat istället, medans de andra små dansar av sig.

Sedan blir det soffan och Let´s Dance.

Imorgon blir det sedan pyssel med underbara Karro med den vackraste av alla magar (Faster är redan stolt *fniss*).

Igår kväll, så skapades det febrilt här hemma, och detta är lite av det.

Här ett påskkort där jag använt mig av de underbara Kycklingstansarna från Martha Stewart, Höna som jag är måste jag ju ha kycklingstansar:-)


Papper: Cardstock och Melissa Francis
Dekortaioner: Rosa Web band, blad band, tunnt organza band. Blommor & Pebles från Prima.


Har fastnat för dessa vik kort så roliga att göra.


Kycklingar:-)



Sedan blev det en Påskkorg att lägga godis i

Här har jag i skurit ut en korg med min Cricut. Cartridgen är Tags and boxes, en av min afavoriter.
JAg skar ut den på ett ljusgult cardstock som jag sedan färgade in med
rosa och lime Glimmer Mist.
JAg skar även ut en tag somjag Glimmermistade, satt dit lite rosa Web band och en blomma.

Till handtag skar jag en 3 cm bred remsa som jag sedan limmade dit min nya älsklingsband, crepe:-) har det på allt just nu. Här infärgat med rosa Glimmer Mist. Jag satt fast handtaget med 2 brads.

Så nu är det bara att fylla med godis och ge någon du tycker om .

Kram Anna-Lena

Inga kommentarer: