måndag, mars 22, 2010

Efter snö kommer solsken

Lördagen var underbar här på Strandvägen. Solen sken, snön smälte och det gick nästan bra att köra ut från gården då nästan all snö försvunnit från uppfarten.

Karro kom och pysslade med mig och livet var på topp! Sedan kom söndagen!!!

Hilma vaknade strax efter 5, då jag var vaken gick jag på toaletten, och till min fasa så VRÄKTE snön ner:-( gissa om mitt glada humör var borta. Suck!!! Jag vill ha VÅÅÅR! 1 dm senare slutade det till slut, och i morse vaknade vi till - 11 grader ute, en sjuk pojke och en tjej som vägrade gå på dagis.

Ja, ja men solen SKINER idag :-) och nu är det runt nollan och ljuvligt ute.

Här inne med sjuklingen och en sjungandes Hilma så röjer jag i min igen grodda pysselhörna, stor sortering på gång för att kunna filma lite här hemma.

Har nu en plan för min vecka, ska försöka hinna med minst 3 filmningar är min plan helst fler men vi får se, än så länge har jag ju bara fått till 1 och det var ju länge sedan...

Lördagen var riktigt bra skaparmässigt, jag var full av Glimmer Mist och hade det så skoj, men mera bevis på det kommer senare.

Men den första LO:en som jag visar på Engströms blogg idag kan jag visa.



Det är faktiskt min första LO från USA:-) Och den är scrappad med de underbara nya papprena från Glitz, som vi beställde i USA


Glitz har så underbara papper och jag är tokkär i de lila, eller ska jag vara ärlig så älskar jag dem allihopa så härliga och så underbar kvalite, me like!!!


Bilder från CHA mässan och deras monter.


Nu ska jag städa vidare, men först hjälpa Hilma hitta Marimba på datorn.

Kram Anna-Lena

Inga kommentarer: