fredag, mars 26, 2010

Diamond card

Hittade en beskrivning på ett så roligt kort här om dagen, beskrivningen hittar ni här. Och här är mitt kort som jag gjorde.





Papper: Glitz
Stämpel: Prima

Det var skoj och annorlunda, kommer säkert att bli flera. Och det var enklare att göra än vad det såg ut att vara.

Nu ska jag fortsätta min fredagsstädning och lite bakning. Ikväll kommer älsklingen hem :-) JIPPI!!! Och i morgon åker jag och Lisa till Avesta och Scrappar USA resan tillsammans med Katarina och Gunnel. Längtar, skulle gjort det för 2 veckor sedan men då låg vi i magsjuka här hemma.

Kram Anna-Lena

3 kommentarer:

Cicci sa...

Sååå länge sedan jag bloggade runt. Tur att jag ser lite vad som händer i ditt liv via facebook. ;0)
Så mycket fint du har skapat.
Diamond card har jag aldrig vågat mig på , men en dag....
Gillar dina vackra foton så mycket.
Kramar till dig!

Storstadslivet efter 40 sa...

Vilket tjusigt kort..tror nog att jag ska ge mig på detta./Annette

Sara-SaGam sa...

Vad många fina fotografier du tagit!