söndag, januari 31, 2010

Trötter

Hej u är jag hemma!!!

Körde in på gården 04:20, och möttes av älsklingen som ställt klockan för att komma upp och vänta in mig. Medans jag bar in väskorna kom Verner smygande och undrade när han skulle få sina presenter:-) Ja sedan tog det bara 20 minuter innan de alla tre var uppe. Så planen att lägga sig och sova den sket sig...

Så klockan 9 skickade jag iväg Håkan och Hilma till farmor så jag skulle få sova, bara två timmar var tanken sedan skulle jag hämta pojkarna 13:20 när de slutade på skolan...

Det blev inte riktigt så! Jag vaknade 15.00 i PANIK! Snälla fritids tog hand om barnen.

Tja sedan så har väl den nattliga sömnen blivit lite si och så. Vaknat tidigt typ 01 och varit pigg, imorse somnade jag om efter frukost och Håkan tyckte så syndom mig att jag fick sova. 13.20 kom jag upp, trött som en zoombie!

I morgon blir det vardag igen. HAr massor att skapa nu med alla ideer från USA! Måste skaka av mig tröttheten bara. Har massor av planer för videofilmer så vi får se vad jag får till med min nya kamera som jag köpte i USA

Nu ska jag sova. Mera bilder från resan kommer bara jag hunnit fixat till Photoshopet på datorn som försvann när den havererade förra veckan.

Kram Anna-Lena

1 kommentar:

Cattis sa...

Har följt din blogg och Lisas på er resa! Gud vad roligt att få göra en sån tripp! =D

Tack för att du delar med dig!

Kramar!