lördag, januari 16, 2010

Resfebern tilltar

Tre dagar kvar.

Kan inte fatta att den resa man har planerat hela hösten och lega så lååååångt bort plötsligen är här. Att få komma till USA och dessutom få gå på stora CHA mässan i Anaheim ja det har känts som en dröm hela hösten, men det är ju verklighet.

Onsdag morgon lättar planet mot Anaheim och 8 dagars äventyr. Jag åker med Katarina och Gunnel på Engströms Artstudio i Avesta, med oss på resan blir även Lisa. Känns så skönt att ha Gunnel och Katarina med som är vana att resa, jag har ju bara varit till Mallorca en gång gör 22 år sen.

Förutom Scrapmässa har vi några flera önskemål på agendan.
Disneyland - fast just nu ser det ut som regn som bara den på lördagen när detta var inplanerat:-(

Shoping

Los Angeles - Blir nog en busstur dit med Lisa, en helylle turist guidning och ev Universal Studios

Amerikanska pankakor - Måste ju se om det är gott

Fotografering - Jag och Lisa vill ha mängder av bilder att scrappa

Tim Holtz - fast det hör ju till CHA mässan. Vi har ju då lovat våra vänner Åsa och Susanne att vi ska få till ett fota med Tim Holtz och mig och Lisa på samma bild.... hmm vi får se hur det går:-)

Blir nog kanske lite mera svammel innan jag åker, men nu ska jag sova:-)

Kram Anna-Lena

2 kommentarer:

Lisa sa...

pirr pirr...

Jag tycker vi tittar på den här väderprognosen istället! ;-)

http://anaheimoc.org/weather_10day/index.asp

Åsa sa...

Ja glöm nu för all del inte fotot med Timpan!! ;0)
Ha det nu så himla skoj! Hoppas ni har tur med vädret.

Kramen!