tisdag, januari 19, 2010

En god natts sömn

Tänk att när man behöver det som mest så ger kroppen en det man behöver! Har sovit uruselt i flera nätter så inatt sov jag som en gris.

Har lite ångest över att vara borta från barnen i 10 dagar som det blir så igår packade jag in alla tre barnen i sovrummet. En på madrass och en på var sida om mig sen sov vi!

Jag som hatar att ha barnen nära njöt av varje minut, så härligt!


Nu ska jag packa klart det sista och sedan i kväll åker jag till Avesta för ett stop med några timmars sömn sedan vid 2 tiden i natt mot Arlanda för att vid 7 tiden låtta mot USA:-)

Men en rolig nyhet är att det förhoppningsvis om allt funkar som det ska, kommer finnas uppdateringar om resan här på bloggen varje dag. Lisa har sin lilla dator med så vi räknar med att blogga om USA, CHA och allt annat skoj påvägen.

Så titta in igen under veckan så får ni se.

Kram Anna-Lena

2 kommentarer:

Hegu sa...

Det ska bli spännande att få läsa om er resa! Ha det så gott!

Älgen/Christine sa...

Puck o jag önskar dig o gänget en bra resa o lycka till overthere.
Kram