torsdag, september 10, 2009

Mera från FORMEX

Då jag inte har så mycket att skriva idag så tänkte jag bjuda på lite skapat, det har ju inte varit så mycket av den varan heller på sista tiden;-)

Så här kommer mera FORMEX alster med papper från Quick Quotes.

Underbara papper i brunt, rosa, blått, och grönt. Älskar dessa. Samt att jag älskar denna bilden på underbara Tove;-)


Min underbara sångfågel Fröken Lumsibums.
Inser just nu att jag glömt sätta på rubriken... får fixa det i helgen.

Älsklingsbilden från Fotograferingen på Underbaraste Maja och hennes bästa kompis Tove!
Den var den första att bli scrappad från denna fotografering:-)


Flera gamla älsklingsfoton. Kletat lite med akrylfärg och rivit lite remsor. Skoj!


Nu ska jag koka te och ladda inför Idol.
Imorgon blir det svampskogen.
Kramis Anna-Lena

1 kommentar:

Marie Wisén sa...

Fantastiskt foto på student LOen. LO var jätte jätte fin!! ;)

Kram Marie