torsdag, september 17, 2009

Fast i Greys Anatomy


Inser nu att det kommer att bli några långa, långa nätter framöver!

Vi har inte haft kanal 5 förut så jag har inte sett Greys Anatomy! Min syster sa för nått år sedan att den serien skulle jag gilla. JAg har alltid varit en hopplös serieslav, Beverly Hills, Mellrose Place, Dallas ja all underbara serier. Ja till och med Slavägarens Dotter, första gången jag såg en riktig såpa, ja den var på Spanska men jag fastnade snabbt i den:-)

Men nu detta hur har jag klarat mig utan Dr Derek??? Gissa om jag måste fixa alla säsongerna, har lyckats se avsnitt 1-2 av säsong 1 idag och jag inser att det kommer bli långa kvällar de närmsat veckorna. Tur man har en man som är borta 12-14 daga i stöten, då blir det Greys maraton här hemma:-)

Nu till sängen.

Kram Anna-Lena

2 kommentarer:

Bästa systerdottern sa...

Du får börja kolla på nya beverly hills och gossip girl. NYA avsnitt varje vecka och jag är helt beroende av båda 2 :)

Cicci sa...

TV? Vad är det?
Kramiz