måndag, maj 04, 2009

Sukkersött skiss

Har skapat flitigt sista veckorna men då datorn är lite seg så har jag inte kommit mig för att fota av, men nu så har jag gjort ett ryck.

Men jag kan hu inte bombadera er med allt på en gång så det får bli lite pö om pö ;-)

Först ut får bli en DT-skiss utmaning på Sukkersött bloggen. Älskar all den ljuvliga inspirationen där!

På mässan i Avesta släppte Engströms Artstudio en egen stämpelkollektion. Och här är favvis stämpeln därifrån. Flera kort kommer innom kort;-)



Nu ska jag lägga vildarna och sedan blir det lite mera skapat, det baraa kliar i fingrarna :-)

Kramis

Anna-Lena

4 kommentarer:

Bente sa...

Så flott kort! Lykke til:=)

Maya sa...

Knall lekkert kort til skissen!!
Herlig motiv og nydelige detaljer!
Lykke til :)
Klem fra Maya

Cicci sa...

Vackert kort du gjort!
Mysigt att träffa dig i Avesta var det också.
Kramiz

Monica Anderberg sa...

Vilket urläckert kort! Din färgkombo är så fin och härlig.

Kram Monica