måndag, december 08, 2008

Sjuklingar

Jag och Arvid ligger:-( ARvid har varit hängig i snart 4 veckor fram och tillbaka. Och jag har varit dålig i två veckor. Så idag blir det Vårdcentralen och lite provtagning.

Är så less på detta.

HAr en helhög med LO:er och kort som skull evarit forade och inllagda men jag har ingen ork, så de kommer en annan dag.

Är ialla fall nästan klar med julkorten, måste bara få till en fotografering med barnen...

Nu ska jag koka mig en kopp te och göra mig klar för Vårdcentralen.
Kram Anna-Lena

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars er. Jag vet hur tråkit det är att vara sjuk nu vid jul. Men slå en signal när du orkar så kommer jag med praliner och tidningar. Kram på er Mia

Anonym sa...

Nä, men kram på er.
Aldrig roligt med sjukstuga hemma... hoppas ni kryar på er!

Kram!