fredag, december 26, 2008

Sjukling fortfarande

GOD FORTSÄTTNING PÅ ER ALLA!

Här har det varit lugnt och skönt och en helt underbar jul, förutom min envisa förkylning. Den ger sig inte men nu så efter att ytterligare ett sjukstuge besök och en ny pencelinkur, då de kom på att jag hade bihåleinflammation så ska väl livet vända.

Så helgen har varit ganska lugn här vid Siljansstand.

Imorgon ska jag dock försöka få igång pysselsuget igen då kommer Katarina och vi ska börja förbereda för Formex. Så skoj kaninte fatta att det är dax redan. Ganska svårt oxå att ställa om att börja tänka påsk och alla hjärtansdag och vår inspiration:-)

Så idag tar jag det lugnt och vilar så att jag ska vara pigg imorgon, jag känner redan att medecinen börjar göra verkan så det är ju bra. Nästan så att jag är lite sugen på att göra några LO:er av lite julbilder:-)

Ska ta en vända och plocka lite av julens alla skräp som ligger samlade lite här och där bara, så att det ser lite städat ut.

Kameran är på utflykt idag så jag har ingen inspiration att bjuda på men det kommer en annan dag;-)

Kram till er alla
Anna-Lena

1 kommentar:

Cicci sa...

God fortsättning!
Så härligt det låter med vårmotiv. jag har nästan tröttnat på julmotiv nu.
Krya på dig!
Kramiz