lördag, oktober 11, 2008

Några julkort är nu klara :-)

Tack vare att Lisa/InkyWings har cybercrop så har jag faktiskt fått 2 julkort klara. Men i övrigt går det på sparlåga...

Her feber, hosta och mår piss idag sådet har blivit en stilla dag i sängen. Ska dock se om jag orkar sätta mig en stund i kväll vid pysselbordet. Det ger ju lite energi tillbaka det i alla fall:-)


Detta är i tävlingen valfritt kort. Tim Holtz underbara julstämpel på en tag. Papper från Flair Design

Detta är till Tävlingen efter givna regler, även här kom Tim Holtz stämpeln fram igen. Denna gång har jag lekt med mina nya Alcoinks, och gjort en egen bakgrund.



Nej nu ska jag krypa ner i soffan igen.

Kram Anna-Lena

2 kommentarer:

Ulrika sa...

Underbara kort! Alcoinks verkar spännande, kanske man skulle prova på någon gång.

Cicci sa...

Nu var det ett tag sedan jag kikade in här.
Vilka spännade julkort. De gillade jag.
En liten fråga bara. Har du något kvar från din webbutik?
Kramiz