måndag, oktober 13, 2008

Livet känns lättare nu

Har flängt runt så gott det nu gick med en stel rygg och kom hem efter 4 timmars paket sökande och bilkörande helt slut! Trodde att jag blir aldrig människa igen!

SÅ FEL JAG HADE!!!

Barnenville kratta löv när vi kom hem från dagis, och ett sådant erbjudande om hjälp kan man ju inte tacka nej till. JA största anledningen till att de ville hjälpa till är ju för att de vill köra lövhögarna med gräsklipparen, men va fasen lite skoj måste de ju få ha:-) Och de krattade oxå eller rättare sagt Arvid krattade som bara den.

Så jag fick en dos friskluft och lite motion, så nu känns ryggen lite bättre men långt från bra. Hostan retas dock i halsen och jag bävar för att lägga mig ner.

Har gjort ett kort åt Hilma men det är för mörkt så jag får fota det i morgon. Nu ska jag sova men vi avslutar med ännu en bild från utflykten.



Hur beter man sig för att lyckas få tre barn att se normal ut på ett och samma kort???
Hmm får nog träna på att klona i photoshop mera :-)

Kram och godnatt

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tycker dom är hel sköna. vi ses i helgen, det var en trumpet eller trummset hon ville ha va ;). kram mia