fredag, oktober 17, 2008

Lite nyskapat

Här kommer då lite nyskapat som jag lovade. Men det är ju då inte så mycket jag kan visa inser jag...


Detta är min första utmaning på Scrapopol tävlingen inne på Scrappa. Min utmaning var att scrappa utan mönstrade papper.


Detta är en helt galeb LO på mig och Verner. Papperet är ett underbartdubbelsidigt papper från Robins Nest.
Fotoremsan i Filt kommer från Prima och därifrån kommer även journaling bladet och den underbara bling swirlen. Är helt förälskad och galen i dessa blingisar:-)
Allt hittar du hos Engströms Artstudio.

Kommer lite Hallowen inspiration under helgen, kan ju inte vis allt på en gång;-)

Kramis Anna-Lena

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej kära du!! Det är inte bara jag som är en fantastisk inspirationskälla.... Du är ju oxå det och jag älskar dina verk!! :D

Jag kommer inte till Karlstad i helgen... Vi har delat upp mässorna och denna lott föll inte på mig!! :C Det känns lite tråkigt för det var ju ett tag sedan jag träffade dig o de gröna gänget!! hihi

kramar Yoli

Cicci sa...

Vilka härliga LOs. gillar att du fått med så många detaljer på det första.
Det andra är fotona så läckert satta med fotoremsan. korten var ju sååå roliga.
Kramiz