söndag, september 14, 2008

Mera Scrapfeber LO:er

Här hemma har jag och Mia haft några underbart sköna dagar med barn som klättrat runt på oss och pysslat med oss, bråkat med oss och med varandra. Nu har de åkt hem och jag och barnen har varit till simhallen och badat i ett par timmar så nu är vi lagomt möra, men rena:-)

Har hunnit med 5 LO till Scrapfeber tävlingarna och här är de.

Tema Stillhet

Tema något som gjorde dig glad.

Förmedla en känsla av rörelse.


Romantiskt Chabby Chick



Tema Ilska.
Är så arg på att LO:erna inte blir bra när jag fotar av dem, måste ta och experimentera så jag får till det bättre. Blir så arg när det inte alls ser nå bra ut när man fotar av LO:erna.
Är det någon som har tips så emotages de gärna!!!
Nu ska jag laga mat, Kram Anna-Lena




3 kommentarer:

Anonym sa...

Tusen tack för den här helgen trots att det var fullt ös hela helgen med hela barnaskaran var vi ju faktist riktigt kreativa trots att vi inte har räknat med allt jobb som vi fick lägga ner när barnen skulle pyssla. Ha det så gott så härs vi i veckan. Kram Mia och alla barnen

UlrikaT sa...

Fina LOs du har gjort!
Har samma problem med att ta bra bilder av mina scrapperier. Man borde väl lära sig att scanna.

Emma sa...

Men så mycket du gjorde under febern, så roligt att se att du blev så inspirerad :) Jättefina grejer! Hoppas du hade en trevlig helg! :)