måndag, september 15, 2008

Höst = sjukabarn

Ja nu har vi ju klarat oss länge! Ovanligt länge! Men idag så 2 dagar innan Håkan kommer hem så gick det inte mera.

Först hade jag problem med en sjuk dator... Nu har jag en sjuk liten gosig Hilma här som tycker att vi ska pussas hela tiden! Det bill inte jag. För hon har konstant 2 rinnande gröna rännilar av snor ut från näsan, ögonen rinner och hon har feber och som grädde på moset så började det ju med öronvärk inatt.

Men den tycks ha blivit motad i grinden med näsdroppar och alvedon. Ja, ja tur att jag har lite bra filmer att sätta henne framför och att hon troligen kommer sova några timmar med den feber hon har så att jag får något skolarbet utfört... För med min tur så är hon ju säkert pigg tills på torsdag då Håkan finns till hands!

NEj fram med en balja te och sedan blir det några timmars föreläsning.

Kramelikram Anna-Lena

Inga kommentarer: