torsdag, juli 10, 2008

Mina fartdårar

Vi har en stor grop på våran tomt. Typ 150 kvm stor. Det ska stå ett hus där eller ja en del av vårat hus, det är utbyggnaden som är på gång.

Men det går inte så fort så gropen står där, och den lockar ju små grabbar med lek i kroppen. HAr man sedan en varsin 4 hjuling ja då kan gropen vara himmelriket till lek.

Kolla så får ni se;-)



Ja det har ju blivit några skrubbsår men inget de klagar över, mest jag som klagar över all jord som finns inne när de kommer in och skakar av sig.
MEn de har skoj denna sommar det vill jag lova:-)
Kramis

2 kommentarer:

Cicci sa...

Hehe, kan tro att de njuter. Vem skulle inte göra det.
Kramiz

Susanne sa...

Ser ju livsfarligt ut det här! Jag skulle då rakt inte våga titta på.
Jag får tacka så mycket för utmärkelsen, jag ska ta och uppdatera bloggen min snart så jag får visa upp den. Hoppas ni njuter av sommaren. Kram.