torsdag, juni 05, 2008

I morgon är det fredag jippiiiii

Då blir det Scrappa och Måbra helg i Laknäs Bystuga. Vi är 9 st tjejer som ska scrappa i tre dagar. Äta mat, skratta och dricka lite vin med. Några av oss sover över i bystugan så vi ska få extra mycket gjort.

Nu ska jag upp och städa mitt rum i bystugan så att det går att komma in där:-) Sedan är det dax att städa här hemma med så jag slipper det på söndag efter träffen för då lär jag väl vara helt slut.

Ja och så ska jag börja laga lite mat till helgen med. oooo vad livet är härligt. Enda som fattas just nu är sämn, har sovit alldeles för lite denna veckan då det har vait för mycket att göra på kvällarna och sedan när jag väl lagt mig så har barnen knölat nu när det är så varmt.'

Nej en kopp kaffe så ska jag nog vara på G igen.

Kram Anna-Lena

Inga kommentarer: