tisdag, juni 10, 2008

Det kommer bilder jag lovar

Är lite trött i huvet efter helgen måste jag erkänna!

Idag har jag tillbringar hela förmiddagen i rabatterna här hemma och slitit upp ogräs. Skönt är dte ute med men det blåser kanske lite väl mycket.

Håkan kom hem igår kväll så vi tog ett trädgårdspass för att röja undan sådant som blivit eftersatt de senaste två veckorna.

Jag har 12 LO som jag gjort under helgen som jag tänkte visa upp, men jag har inte orkat fotat av dem ännu. Kanske orken kommer tillbaka i morgon då jag förhoppningsvis kommit isäng tidigare och sovit ikapp den akuta sömnbrist jag lider av just nu!

Så snart ska ni få se vad jag gjorde.

Vi hade i alla fall en underbart rolig helg och det ska defenistivt göras om! tredagars intensivt skapande, skrattande och enmassa mat:-) Otroligt trevlig sällskap hade jag med!

Nej nu ska jag fixa lite lunch till mig och Verner.

Kramelikram Anna-Lena

Inga kommentarer: