fredag, maj 09, 2008

Pirat Kalas och Cybercrop

Här hemma är planerna och förberedelserna i full gång med att förbereda för lördagens Pirat kalas. Pysslig som man är så vill man ju då göra sina inbjudningar själv, och först var det meningen att det skulle varit med i CC:n på Allt om Scrap men jag hade inte läst reglerna riktigt, så det blir till att tänka om där.


Men här är resultatet:-)




Jag har färgar in ett vitt cardstock med Distress dynor. Antique Linnen och Brushed Cordury. Sedan har jag duschat över vatten och Perfect Pearl guld uppblandat med vatten och lite Tey Diey ink. Sedan har Jag torkat det med varmluft pistolen.
Rivit kanterna. Stämplat med Stämplar från Stämpelboden. Döskallehuvet är embossat.




Idag var en riktig mördar morgon, då vi vanligen sover till 7 i alla fall här hemma. Men maken drog iväg innan 6 och då vaknade ju lill skruttan upp. SÅ idag var vi uppe vid 06:15 här hemma då jag insåg att det var marmelad över hela bordet i köket:-( Ingen ide att ligga kvar och dra sig i sängen då inte...

Nu ska städning och bak inför morgondagens event dra igång!

Kram Anna-Lena

1 kommentar:

Anonym sa...

Jättefina inbjudningar :)