söndag, april 13, 2008

Ryggskott

Här går jag som en gammal kärring aldeles som en ostkrok. JAg har så in i h-vete ont i ryggen. Så imorgon hoppas jag att jag får tag på en naprapat som kan hjälpa mig att få lös den eleniga låsningen i min svank/höft.
Jag ska försöka smörja in mig och stretcha få se om det kan lätta lite. Sedan får Håkan masera när han kommer hem.
Han är på bilinköps runda idag så vi får hålla tummarna att det är några bra bilar de ska titta på, det börjar bli lite olidligt att bara ha en bil. Vi blir så låsta då så.
Så jag Venne och Hilma har en lugn och skön dag för oss själva idag och med en ond rygg så blir det jju så klart pyssel på schemat :-)
Arvid var så glad åt att få följa med och det var jag med, mindre bråk här hemma.
LO:en nedan gjorde jag på mässan/träffen i helgen. Det är med temat kärlke och det var en av de 4 tävlingarna som ingick i träffen. Och jag vann!!! Lyckliga jag!
Den är gjord med de underbaar Promapapprena som du färglägger själv, måste göra en till dock för jag har fler bilder som ska var på vänster sidan av ett uppslag.




Detta är papprena från tävlingskitet som var med. Det är ett nytt märke som jaginte sett i Sverige förut som heter Robins Nest- Helt underbara papper. Det kommer mycket mera som ska skapas med dessa papper då Engströms har tagit hem dem.
Chipboard dekorationerna, bokstäverna och journaling bladet kommer från Making Memories.





Nu ska jag dricka te, och försöka bli av med min ryggvärk. Vetevärmaren får nog letas fram.
Kram Hönan

Inga kommentarer: