måndag, april 21, 2008

Dalapysslingen 19 april 2008

Då var helgen över och det är en trötthet som lägger sig här hemma. Tyvärr så är det ganska illa med min rygg, då det tar lite på en ons rygg att bära bord och släpa tunga pappersförvaringar:-(

Men på onsdag ska jag till naprapaten igen oo vad jag längtar!

Lördagen var lyckad och det är ju så kul att träffas och pyssla med andra, så nu längtar jag till juni då det blir scrapmaraton idagarna 3 jiiiihaaa.

Lite bilder från helgen kommer det här!
>Flitens lampa lyste stolt över alla denna dag. (Hmm kanske inte så mycket hos mig jag får skylla på ryggont och kaffe sug).

KArro och jag firade 5 Dalapysslingen. JAg lockade med henne i April 2006 och hon var fast i Scrapträsket. Sedan dess så har hon lyckats få med sig 4 till till träffarna, var av två är helt fast och nu 2 till som jag tror kommer tillbaka. Så skoj!!!


Scrapåterväxten är säkrad. Det gäller att börja i tid så att man förstår vikten av scrappandet. Sötaste scrapgodingen var lilla underbara Sara som snabbt hittade mammas scrapsaker at tleka med.


Tacka alla för en underbar helg. Så skoj det har varit och så skoj att så många av er kommer i juni;-)

Nu ska jag återgå till mina studier. Måste vara lite duktig för att få scrappa sedan.

Kramen Anna-Lena

2 kommentarer:

Cicci sa...

Flitens lampa verkligen lyser. Vilken härlig träff ny verkat ha haft.
Synd med din onda rygg bara.

Anki sa...

Tack själv! Jätteroligt var det, men ont i ryggen fick jag med.