lördag, mars 01, 2008

Trött som en gris

JA kan ni tänka er. Nu har jag pussat på mina barn lite de sover så sött i sina sängar. Idag har de varit så duktiga och snälla fast mman varit så trött och disträ av allt som har hänt.

Känner mig fortfarande skakis när jag tänker på olyckan, men detgick bra och ingen kom till skada. Och Håkan får köpa sig en ny bil, vilket vi antagligen skulle ha gjort om ett år i alla fall.

Imorgon ska vi försöka få fram bilen ur garaget, och sedan hoppas jag på lite pysseltid:-)

Nu ska jag krypa i säng, kors i taket helt otroligt!

Kramar Till August idag! (tycker fortfarande som i går kväll när vi kramades;-) innan du åkte hem bara så du vet, fast du hälsade på hos en annan familj i dag:-) med våran bil).

Godnatt
Moster Höna

1 kommentar:

Cicci sa...

Men vilken olycka. Tur att det gick bra ändå.