söndag, mars 30, 2008

Tänk hon sov till 7!!!

JAg jag försöker att intala mig att klockan var 7 och inte 6 som den skulle ha varit utan idag VAR ju klockan 7.

Att det sedan är sommar tid och att jag förlorat en värdefull timme i natt ja det är ju något helt annat föär nu kan jag ju säga att Hilma minsan sover ända till 7 på mornarna.

JAg hatar detta med att ställa om klockan, vad finns det för mening med det förutom att göra det J-vligt krångligt för ala med barn och det enda som är bra är på hösten när man får en extra timmes sovmorgon.. om det nu inte hade varit för att man har barn för då hade Hilma vaknat klockan 5 i morse om det varit vintertid.

Säger bara IDIOTISKT!!!

just nu råder ett litet lugn här hemma. Pojkarna åker fyhjuling runt, runt, runt huset kan ju säga att gräsmattan inte blir så fin men mamman får det lugnt med sin frkost balja med te och lill Fian sitter klistrad framför Byggare Bob som är den nya idolen.

Senare idag skulle nog August och MArie komma så då får vi lite sällskap. Känner mig nästan lite pigg idag hoppas verkligen att det ska ha vänt, har så mycket att göra denna vecka så det får vi hoppas. Det är ju mässa till helgen och jag LÄNGTAR:

NU till tebaljan Kram /Anna-Lena

Inga kommentarer: