söndag, mars 23, 2008

Och idag ligger jag däckad

I natt slog det till. Vaknade med feber och frös som en gris! Sedan så fick jag ont i magen och sedan så kräktes jag. Och de som känner mig vet att jag inte kan kräkas, jag har en urusel teknik som slutar med att jag ser ut som ett hustrumisshandlat offer. Blodsprängd i hela ansiktet!
Jag ser för jävlig ut. Nu så har jag bara feber och har legat däckad hela dagen så det har inte blivit nått mer pysslande alls:-(
Hoppas att jag mår bättre i morgon och hinner med några till av tävlingarna. Är bara så glad att jag blev sjuk idag och inte i morgon eller nästa vecka för då har Håkan åkt tillbaka till Norge.
Men jag fick lite gjort i går kväll när resten av familjen låg och sov. Och det kommer här:
Kort med minst 25% stäplat
Kort Svart-Vitt
LO kort - Skiss
Nu ska jag krypa upp i sängen igen för nu börjar orken att tryta igen, och Hilma vill se på Skrållan så det kan man juroa sig med:-)
Kram Anna-Lena

Inga kommentarer: