måndag, mars 24, 2008

Gissa om jag ska hålla mig inne några dagar

Ja så här fin är jag just nu. Efter gårdagens släng av feber och spysjuka så ser jag inte så vidare snygg ut. Och då ser det bättre ut på bilden än i verkligheten.
Tar i med hela ansiktet näg jag blir spysjuk och det brukar resultera i blogutgjutelser i hela ansiktet. Bara det att det blev extremt mycket denna gången.
Tur det finns brunkräm att täcka eländet med:-) *fniss*
Känner mig fortfarande ganska slut i kroppen, har dock inte lika hög feber men jag har fruktansvärd huvudvärk, så vi får se om jag orkar med nått mer cybercropande. Hoppas dock att orken återvänder innan kvällen då det är slut för jag har några bra ideër i huvet.
Kram Den Spräckliga Hönan





1 kommentar:

Anonym sa...

Uscha din stackare! Som sagt, smörgåstårta och pyssel hade varit ett mycket bättre alternativ än att vara sjuk.... fy bubblan! Men vi får väl ta igen det en annan dag hoppas jag. ;-) Stor kram och krya på dig vännen!!!