onsdag, februari 06, 2008

Nyskapat

Som jag lovat så har jag nu fotat, vädret är ju dock lite grått och trost så färgerna blir juinte riktigt som man vill, men , men.



Jäven här nedan gjorde jag i går kväll när jaginte kunde sova. Hilma släpar på sin gosdjurs räv hela tiden och jag har tänkt scrappa detta en tid nu och så har jag äntligen tagit mig för att framkalla foton på henne och räven.



























Denna gjorde jag till Swescrapskissen förra veckan men sedan glömde jag att skicka in den.
En sida till semester albumet som jag jobbar på just nu.
























Denna är jag inte alls nöjd med... Så jag tänkte inte alls lägg aupp den först, men jag funderar på hur jag ska få till den. Får mogna lite så blir det nog bra sedan. Denna är till albumet från min brors bröllop i somras. Så skoj album att göra för övrigt:-)


















Denna är en Scraplift av Cattis underbara LO på Kreativarum bloggen.






















Jag har faktiskt en hel del till som jag skapat men som jag tyvärr inte kan visa dp de är till lite tävlingar och utmaningar. Men de kommer så småningom:-)

Nu ska jag fixa lite lunch till mig och Arvid. Ja han är hemma idag med:-( Feber och snuvig och Hilma är lite hängig med så hon är oxå hemma idag, men Verner var så lycklig över att få gå. (Och jag med så bråkas det inte lika mycket här hemma).

Inga kommentarer: