tisdag, februari 26, 2008

Förkylningen håller i sig

Ja här ligger jag fortfarande däckad av denna ilskna förkylning som nu är inne på det tredje barnet kan man säga...

Jag och Arvid förkylnade till samtidigt för två veckor sedan. Sedan blev det Hilma och nu verner. Arvid och Hilma är pigga och går på dagis/fritids denna vecka men jag och Verner är sängliggandes.

Huvet värker och det är Renexin som gäller. Hostar som bara den också, men det är en virus som går sa den griniga kärringen på Leksands Vårdcentral imorse. Lyckades tjata mig till en tid för Verner i alla fall, som hostar så han nästan kräks. Men jag var väls så tjataig och grinig mot henne så jag fick ingen tid föräns i morgon:-(

Men det är skönt att de lyssnar på honom för det låter otäckt.

Har inte orkat packat upp pysselsakerna sedan helgens roliga träff, men de underbara stämplarna från hÄnglar & sTänglar har jag plockat upp och setat och färglagt lite i alla fall.

Imorgon hoppas jag att orken återvänt så jag orkar städa ihop lite i alla fall.

Träffen var så skoj och det är synd att tiden går så fort vid dessa tillfällen bara. Vi kom hem vid 01:30 och då var jag trött, riktigt trött. Nästa gång ska jag sova kvar och åka på morgonen istället!


Har inte haft ork att fotat av det jag gjorde, fick 6 LO:er och 2 kort gjorda och det är jag väldigt nöjd med:-) Med tanke på hur lättt det är att bara gå runt och prata i stället:-)

NU ska jag lägg amig i soffan med en filt och hoppas att huvudvärken försvinner, men jag avslutar med en bild på min lilla Cowboygirl!


Kram Anna-Lena





Inga kommentarer: