fredag, februari 15, 2008

Fredag, Fredag , Fredag!

Jag älskar Fredagar, de är bara så underbart sköna. Fast jag är hemma under hela veckorna och Håkan är ledig hela de veckor han är hemma så är ändock känslan av helg och fredag så skönt!


Har lite nytt att visa i alla fall:-)
Denna publiserades på Swescrap bloggen igår, det är en overlay som ligger under fotot. Den handlar om att en epok i vårat liv tog slut.
























Kusinen August klarade sitt körkort igår STORT grattis. Så bra att man kan skicka honom på lite ärenden emellanåt. Är så glad att han är på väg att flytta upp hit till Tällberg, och det är barnen oxå. Ett kort hade jag ju på lut åt honom.
Ännu ett med material från Inkywings.


















Sedan har vi ett litet beställningskort till en personal uppe på skolan här som jag gjorde igår.
















Nu ska jag fixa eftermiddags fika till barnen! Händer annars mycket skoj meninget jag kan berätta om men snart så, om en vecka eller så:-)
Kram Anna-Lena




Inga kommentarer: