fredag, februari 01, 2008

En liten helg tävling

Tänk vad skoj att ett litet inlägg på Scrappiz kan generera så mycket besök på två dagar. Skoj att så många ville titta in till mig.

Här är det äntligen helg och jag tänkte mysa med barnen hela helgen och få till lite pyssel med hade jag tänkt.

Så till er alla pysselsugna är ni sugna på en liten tävling???

Jag vill att ni skapar en LO med följande.

* Något stämplat med stämpelfärg eller akrylfärg. Foamstamps, motivstämplar eller scrapstämplar, det viktiga är att det måste vara mer än bara titeln som är stämplat.

* Chipboard

* Knappar

* Papper med Scalloped / vågig /mönstrad kant
(För övrigt får du ha vad du vill på din LO, men dessa måste finnas med)


Vill ni vara med i min tävling så har ni t.o.m Söndag kväll klockan 21:00 på er. Bland er som deltar utser jag sedan en vinnare som får ett hemligt scrappaket med lite smått och gott som jag rensat ut här hemma, skickat till sig under nästa vecka.


Lämna en komentar med länk till en blogg eller galleri där ni lagt upp erat bidrag. Senast Söndag 3 Februari klockan 21:00, så deltar ni i tävlingen.




*****************************************************************************

För övrigt så har jag fotat av lite mera som jag gjort klart igår kväll. Hos Lisa förra helgen gjorde jag ett gäng halvfärdiga LO:er som jag sedan tänkt fixa till. Men sedan när jag kommer hem tycker inte jag att det är så skoj att göra klart dem. Så jag har lärt mig följande att jag ska ha med mig dekortaioner samt alfabet så att jag kan göra klrt mina LO:er.




Här är två av dem.











































Nu ska jag köra en vända med damsugaren, fixa lite mat och förbereda för pyysel framför Lets Dance.

MYYYYS

Kram på Er och hoppas att ni hakar på min tävling;-)
/Anna-Lena

6 kommentarer:

elsamaja58 sa...

Jag hakar på, tvärt!!!!
Vad mycket fina LOs du lagt upp sista tiden, favvon är nog den där Hilma sitter med hakan i handen, vilken fotomodell =)
Gillar den sista här med Verner också, snacka om att vara lik Pappa, den där kan han inte skylla ifrån sej.
Jag önskar dej och de dina en jättehärlig helg, med mycket pyssel och mys, och nu är det en vecka så är Håkan hemma.

Kram

Anonym sa...

Kram på dig vännen, tyvärr scrappar jag ju inte så ofta - så jag hoppas över utmaningen.
Ha en bra helg, kram Åsa

Anonym sa...

Skoj utmaning, denna måste jag hinna göra :)

elsamaja58 sa...

Hej hopp, nu har jag gjort färdigt och fotat LOn till din roliga utmaning, jag har haft den här i huvudet en tid, men nu fick jag lite skjuts på vägen tack vare dej.

http://elsamajarun.blogg.se/1202041361_en_kul_utmaning_hos_s.html

Skickar lite "tycker-synd-om-er-kramar" till er när ni är magsjuka, det låter som rena mardrömmen att bli sjuk själv, samtidigt med alla ungarna och dessutom ensam hemma.

Anonym sa...

Hallojsan!!
Läste på AlltOmScrap att ni ligger i magsjukan... stackars er!! Hoppas ni kryar på er snart!!
Mitt bidrag till din lilla tävling ligger i min blogg!!!
www.miasun.blogg.se

Kram Maria S

Cattis sa...

Jag är med!!! =D Kika in här

http://kathis.blogg.se/

Hoppas ni är lite bättre nu!! Måste kika in till forumet och se om du skrivit nå mer!

Kramis!