söndag, februari 03, 2008

Bidrag till min Tävling

Här har vi då stängt in oss idag då vi legat i vinterkräksjuka hela natten. Ja alla utom Arvid och så då Håkan som är på tryggt av stånd i Norge.

Dagen har varit lite bättre men både jag och Hilma har varit sega idag. JA jag fick bara ca 2 timmars sömn i natt så ikväll är jag nu på väg i säng redannu. REKORD FÖR ATT VARA MIG!

Sedan har vi då min lilla utmaning/tävling
Vad skoj! Det var 4 stycken som nappade min utmaning! Och detta är deras resultat:





































































Och nu till Vinnaren. Den som har fått avgöra är Arvid som står här brevid och studsar. Han har efter nogrant övervägande valt.....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
CATTIS! Han är svag för godis.
Tack för att ni vill edelta i min lilla tävling:-) Det kommer säker flera utmaningar här på bloggen.
Ditt pris kommer på posten Cattis.
Nu ska vi krypa till sängs och sova, Det är nog bara Arvid som är pigg som vanligt. Blir ju några dagar hemma med barnen nu när vi vart sjuka.
Kram och godnatt. Imorgon ska jag fota och visa vad jag pysslat med i helgen:-)
/Anna-Lena
*******************************
EDIT: Var så glad att jag kom på att jag ville skicka ett litet pris till er andra med:-) Maila mig era adresser så kommer det något på posten till er med:-)
Mail: scraphonan(snabel a)telia.com

3 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att höra att ni är lite piggare nu!!!
STORT GRATTIS till Cattis med den superläckra lo´n!!! :) Godis är gott!!!
Gulledej hönan, min adress kommer på mailen! :)
Kram Maria S

Lisbet sa...

Så snygga grejor...synd att jag inte hade möjlighet att vara med.

Cattis sa...

Tack!! =D Ge Arvid en stor kram från mig!