torsdag, januari 31, 2008

Underbart fotoväder

Ja för att fota av några LO:er jag skulle bara läsa de sista sidorna tänkte jag, så vad hände jo det blev ju mulet:-(

Men jag fick fotat de LO:er som jag måste ha fotat för några utmaningar m.m. Dessa kan jag tyvärr dock inte visa här ännu:-)

Jag har länge setat och funderat över vilka mina 10 favoriter varit från förra året, svårt! Men jag har i alla fall lyckas hitta min absoluta favvis.

Det är denna som jag gjorde i sommras strax innan Papperskraft mässan i Leksand. Har dock inte fotat av den tidigare så här kommer den nu.
Den ser dock lite blek ut när den är avfotad mot i verkligheten.

























Denna var efter skissen hos Kicki/Sannasmamma och CattisKreativarummet, men jag han aldrig klart med den i tid, men jag gillade skissen. En riktigt rosa smäll karamell.





















Är så pysselsugen idag men jag måste plugga klart först, får bli en stund med barnen i kväll. Har lovat Verner att han skulle få vara hemma ensam med mig i morgon, så då gäller det att jag har läst klart. Så tillbaka till boken, har ca 100 sidir kvar att läsa sedan blir det pyssel som belöning.

Inga kommentarer: