söndag, januari 13, 2008

Idag så ska det scrappas, idag så ska det scrappas!

Idag är det Cybercrop på det underbara forumet Allt om scrap. De firar att de nu har hela 300 medlemmar. Så skoj!

Jag älskar cybercrops, det ger mig en sån kick att skapa efter utmaningar och tävlingar.

Mia kommer och håller mig sällskap. Gubben hennes skulle nog följa med och vara med Håkan och barnen vilken tur då har ju de något att göra och vi får förhoppningsvis vara ifred:-)

_____________

Annars händer det en hel del här hemma.

Jag ska börja läsa på högskolan. HAr funderat ett tag och hittade nu en platts på en distanskurs på Högskolan Dalarna ,
Utveckling av eTjänster - Yrkeshögskoleprogram med inriktning mot eTjänster, 80 poäng. Jag börjar den 21 januari, har en del smått som måste fixas nu under veckan bara, men det ska bli så skoj.

Nu ska jag äta frukost och sedan ska det pysslas.

Uppdaterar med nytt pysel efter hand här.

Kram Anna-Lena

Inga kommentarer: