torsdag, januari 24, 2008

En röd ros







Det är inte ofta jag får blommor. Kan nog på dessa 10 år räkna dessa till fällen på en hand.
Tillfällena är:
* En alla hjärtans dag.
* Tulpaner till ett expriment med magneter.
* Långskaftade rosor till en jul.
* Rosor när jag var ledsen och fått ett missfall.
* En hibiskus bara för att han tyckte den var fin.

Ja 5 tillfällen kommer jag på. Så då blir man ju lite misstänksam när han kommer hem med 5 röda rosor!

Men LYCKLIG blev jag! För jag älskar blommor.

Och det fanns en liten baktanke. Han åker tillbaka till Norge på söndag och blir borta i 12 dagar, men sedan kommer han att vara ledig i 16 dagar!!!! Så det kan jag stå ut med:-)


Så här är mina vackra rosor.






Nu har jag lekt lite fotograf, tillbaka till föreläsning om IT.
Kramen Anna-Lena

1 kommentar:

Anonym sa...

UNDERBARA foton på blommorna!!!