fredag, december 14, 2007

STOCKHOLM

Jiiiihaaa jag är i Stockholm!

Jag maken och Arvid är i storstaden för att träffa vänner, julshoppa och ha det skönt. Samt att hemta hem våran dator som har varit på lagning, konstant känns det som det sista året. Men nu såsitter jag här och knattrar på den och den funkar fin, fint! :-)

Jag och Arvid har hunnit med en sväng på IKEA, och FYNDAT!!! De hade halva priset påalla julprylar, så Lycklig:-)

Imorgon ska jag och Arvid in till staden och handla mysa och dricka varmchoklad med vispgrädde, en viktig del i det hela för Arvid. Själv längtar jag efter Chokladkaffe på Robinsons coffe på Pub.

Sedan på söndag ska vi för bi hos Marie, Christopher och Nicki i Vallentuna och se deras nya hus. Längtar så efter dem det är ju ända sedan i augusti vi sågs. Och Arvid saknar Christopher så han ser verkligen fram emot besöket.

Nu ska jag sätta mig i soffan med Håkan och Roger och släcka törsten efter den starka Taimaten som (som dock var väldans god) med en öl.

Hoppas ni får en lika bra helg som jag ska ha!

Kramis Anna-Lena somska ha kameran i högsta hugget imorgon:-)

Inga kommentarer: