söndag, november 18, 2007

Vilken underbar dag!

Åvad det ärskoj att pyssla med vänner. Särskilt närman får dematt fatta hur underbart skoj det är med Scrapping!

En sådan dag var det idag. Och jag hoppas att de kommer tillbaka snart. Och jagfick lite gjort trots att barnen tog min tid en HEL DEL... 1 julkort och 2 LO:er en av LO:erna gjorde jag klar nu i kväll när de åkt hem, och jag är sådär löjligt superduper nöjd:-) Ska fota av den i morgon.

Men lite smolk i bägaren är mitt öga:-( Det började göra ont och irritera på eftermiddagen, menjag brukar få vaglar i ögonenibland när jag är trött så jag tänkte inte mer på det. Men nu sista timmen har ögat svullnat och är rött och klegget rinner så jag knappt ser ibland.MEGA ÖGONINFLAMMATION, som blossade upp på bara en timmer.Skrämmande snabbt och sketa drygt!!!

JAG SOM HAR SÅ MYCKET ATT GÖRA IMORGON!!!!!!!

Suckja det är väl bara att inta sovställning och hoppas på ett friskt öga i morgonbitti.

Kram och tack för idag!

Hönan

***************************

Läser Lisas blogg och hon skriver ofta dagens guldkant och dagens pestråtta. Brukade skriva om 5 saker att vara tacksamför för ett tag sedan på en annan blogg och det är nog något jag känner att jag borde ta upp igen. 5 händelser/personer/saker som gör mig lycklig och tacksam. Något man ofta glömmerbort när livet känns drygt.

Dagens 5 tacksamheter:
* Pysseldag med tjejerna.
* Att Arvid & Verner fick komma bort och leka några timmar.
* Hilmas underbara kramar.
* My minds Eye´s underbara papper, jag blir lycklig bara jag tittar på dem:-)
* Ögoninflammation går över! (Ja jag försöker intala mig det just nu när det kliar svider och värker som fan!)

************************************************************

Inga kommentarer: