söndag, november 18, 2007

Stämpelstafetten

Har de senaste veckorna inte orkat och då menar jag orkat skriva här. Har gjort en ansatts varje dag sedan har jag gått vidare på min blogg runda istället. Ber om ursäkt för detta.

Håller för fullan muggar på med stämpelstafetten på Stämpelsnack, såskoj att tävla i lag och göra utmaningar ihop:-)


Har redan kommit till utmaning 7 och resultatet för de första 4 utmaningarna är klara, så här kommer mina bidrag.


Utmaning 2. Jag fick i uppgift att göra ett Monokromatiskt brunt julkort.





















Bidrag nr 3, här var det att inspireras av en skiss. Underbar stämpelfrån InkyWings/ Angi B´s.



















Utmaning nr 4. Här skulle vi följa en skiss slaviskt. Tror jag missa de lite då man tydligen skulle vara riktigt SLAVISK och mitt band kom för långt ner. Men jag var nöjd:-) Stämplarna kommer från Pysselmyran.

























Utmaning 5. Blingutmaning, tyvärr uruselt foto, jag bara älskade detta kortet (Ja man måste få erkänna att man är nöjd och glad *fniss*) men det ser så trist ut när jag fotade, uruselt väder ute och taskigt ljus:-(

























Så som ni ser så ligger fokus på julkortstillverkning just nu:-)


Idag ska jag pyssla med Syster, Maja, Marie, Tove och Karro. BArnen leker med kompisar här just nu men ska hem till dem efter lunch, så skönt!


Så då får vi bara Hilma hemma och hon ska få sova middag då hade jag tänkt, så förhoppningsvis har jag lite skoj att visa i morgon.


Kramis på er alla./Hönan















2 kommentarer:

Anonym sa...

Holy shit!!!
Vilka snyga kort, speciellt det bruna fastnade jag för, ska nog norpa iden med dom färgerna, jag har nästan enbart gröna eller röda julkort, det blir lite tråkigt i längden.

Hoppas lillstintan sover länge så ni får pyssla i lugn och ro, imorgon ska jag ha pyssel här hos mej, med Irene och en annan kompis, som vi har lyckats smitta ner "he,he,he".

Kram

Anonym sa...

Hej hej jag vet ju att du har mycket att göra. Jag är ju din lagkamrat. Men visst är det fantastiskt kul.
Dina bidrag är superduper fina.
Vi är ett bra lag.
Blixtar & Dunder
Monica