tisdag, november 20, 2007

Sängliggandes barn igen

Ja då var det sjukstuga här igen. Mina ögon börjar så smått se lite bättre ut och de kliar inte så vansinnigt idag. Men igår var det hemskt. HAr försökt fotat men jhar inte hunnit tittat på bilderna,för det är flera sjuklingar här hemma.

Arvid har legat i hög feber hela dagen. I natt var ett astma/krupp atack så det blev att sitta påpälsad på trappen. Orkade inte köra Verner och Hilma till dagis i morse så de fick vara hemma men i morgon får de gå så att jag får något gjort här hemma:-)

Har fotat mina LO:er men inte hunnit beskära och krympa dem så det kommer imorgon.

Nu ska jag krypa till sängs och vänta påen ny dag!!! IMORGON KOMMER HÅKAN HEM! Jippi vad skönt,särskilt nu när barnen är krassliga.

Godnatt!
/Hönan

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

5 Tacksamheter i dag:

* Sovmprgon tilli alla fall 7:30 (30 minuter mer än normalt)
* Bus med Hilma, jag frågar om hon är mammas Goding? Då tittar hon på mig rynkar hela nosen och flinar och säger NÄÄÄ Hilmal ä pappas doding.
* Verner som kommer och kryper ner i sängen för att kramas på morgonen.
* Kvälls pyssel med Arvid.
* Att det faktiskt bara är förkylningsastma och det går över och kan lindras med medecin.

Inga kommentarer: