tisdag, november 27, 2007

JULSTÖKAR

Snart ärdet december, snart är det december!!!


Håller på att julstöka och städa härhemma, därför är det lite dåligt med uppdateringarna här ska ta mig i kragen och fota av lite julkort i morgon så att jag kan visa upp lite i alla fall:-)


Annars går det lite trögt i julkorts tillverkningen måste nog ta och speeda upp tempot. Har bar lyckats fått klar 12 st av 50 hmm kan inte fatta att jag måste fnula runt så mycket... Får ta ett ryck på tisdag då Håkan åker tillbaka till Norge. Föri helgen får vi främmande så då blir det inget pysslat alls,utan då blir det julskyltning och mys:-)


Nu ska jag krypa till sängs,tidigt som vanligt (suck att jag aldrig lärmig)!


Kramis Anna-Lena


Hmm kan ju visa mitt kort som var till utmaning 8, den tävlingen ströks då det var så många som inte fattat reglerna. Som gick ut på att du bara fick använda dekorationer på G. Jag har Garns -gnuggisar & en gran.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejhej!!
Är också igång med julstädningen.
Jag kan säga att jag har gjort alla julkort ocn några till redan.
Fick upp ett fasligt tempo.
Superfint kort. (har jag sagt innan men det kan sägas igen)

Kram MOnica

Monica sa...

Vad roligt att du också älskar Lisi! :-) Jag blir fortfarande alldeles glad då jag ser något hon målat även om det inte händer så ofta nu som för 20 (?) år sedan. Hoppas att allt är bra i julstöket!